poniedziałek, 24 lutego 2014

Trend Plus GT-S7580 i Trend 3 - Samsunga mieszania w głowach ciąg dalszy

Dopiero co porównywałem Trend i Trend Lite (patrz Samsung Galaxy Trend (GT-S7560) vs. Samsung Galaxy Trend Lite (GT-S7390) a tu nieoczekiwanie w ręce wpadł mi Samsung Galaxy Trend Plus (dłużej się nie dało?), symbol producenta GT-S7580.



Trend Plus (GT-S7580) różni się od poprzednika - Trenda (GT-S7560) w zasadzie szybszym procesorem. Ma procesor dwurdzeniowy taktowany zegarem 1,2 GHz. Do tego pobieranie w HSDPA do 21 Mbitów/s, aparat ma autofocus. Więcej różnic nie zauważyłem. Poza ordynarnym napisem na tylnej klapce GT-S7580 - jak w coraz bardziej popularnych "chińczykach".


Autentycznie - jak klient przyniósł telefon i powiedział, że ma Galaxy Trend, to pomyślałem - "podróba, symbol się nie zgadza".

Jeszcze jedna, zbliżona sprawa - przeglądając internet i ofertę importerów pokrowców, zauważyłem nazwę Trend 3. Okazało się, że to inna nazwa Samsung Galaxy Core Plus. Więc jak będziecie szukać pokrowca do Galaxy Core Plus, to szukajcie też Trend 3 (pokrowce pasują, w przeciwieństwie od Core bez plusa, o czym pisałem w poście: Samsung Galaxy Core Plus czy Minus ?).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz