czwartek, 6 marca 2014

10 000 odsłon

Mojemu blogowi stuknęło 10 000 odsłon. W związku z tym czas na trochę statystyk.

Pierwszy post, dotyczący Samsunga Solida C3350 napisałem 23.02.2012 roku czyli 2 lata temu.

Do tej pory opublikowałem 53 posty. Średnio jeden post na dwa tygodnie.

Najwięcej odsłon - ponad 1 000 zanotowałem w styczniu 2014 roku.

Najczęściej wyświetlanym postem jest wpis o Jabra DRIVE, CRUISER II, FREEWAY. Chociaż często czytanym jest Nokia 6310i umarł Król, niech żyje Król. Zauważyłem jednak, że post Samsung Galaxy Trend (GT-S7560) vs. Samsung Galaxy Trend Lite (GT-S7390) jest na czwartym miejscu a napisany był dopiero 2 miesiące temu. Wynika to z tego, że jest to bardzo popularny ostatnio telefon.

Prócz Google najczęściej przekierowania na bloga są z naszej witryny czyli www.digitalisgsm.com.pl. Jak już jesteśmy przy Google to najczęstsze wyświetlenia są przy frazach: "jabra drive", "nokia 201", "6310i".

Najczęstszym krajem, z którego przeglądacie bloga jest oczywiście Polska, na drugim miejscu USA (to akurat przez wpis o zestawach Jabra).



Najbardziej popularnym systemem operacyjnym jest Windows, następnie Linux/Android.



Najbardziej popularne przeglądarki to: Firefox i Chrome, chociaż trzecie miejsce należy do Internet Explorera.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz